Go Back   Farm Town > Languages > Other Languages > Français > Aide et support
Register FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old Nov 07 2010, 07:12 AM
JOSIANE55 JOSIANE55 is offline
 
Join Date: Dec 19 2009
Location: Belgium, Ceroux Mousty
Posts: 46
Angry Facilities snack factory

Bonjour

j'ai plus de 10 oliviers sur mon champ (8500 olives en stock) et à chaque fois que je souhaite faire une production quelle qu elle soit contenant de l'olive j'ai le message qu il manque 4 "olive"
qui peut m'aider
Merci et bon jeu
__________________




Josiane
Reply With Quote
  #2  
Old Nov 07 2010, 11:20 AM
Dany_64's Avatar
Dany_64 Dany_64 is offline
 
Join Date: Sep 02 2009
Location: Suisse - Genève
Posts: 636
Default

Hello Josiane..

Peut tu me dire exactement le nom que tu as en stock ,
c'est a dire, tu dois voir:

Olive ? x ? pièces (met moi les chiffres à la place des ?)

En plus, l'usine qui utilise les olives tel quel, est la pizzeria pour sa pizza Suprême

et le reste est utilisés en huile d'Olive..donc il te faut l'usine "Oil factory" pour mettre en route dans l'usine "Snack factory"


Quote:
Snack factory
Walnuts Requires 2 walnut harvests in storage. Ready in 1 hour. Sold for 600 coins (60 coins per unit of walnuts).
Plantains Requires 4 olive oil and 4 bananas in storage. Ready in 4 hours. Sold for 3000 coins (60 coins per unit of plantains).
Potato chips Requires 4 olive oil and 4 potato harvests in storage. Ready in 4 hours. Sold for 3500 coins (70 coins per unit potato chips).
Peanuts Requires 2 peanut harvests in storage. Ready in 1 hour. Sold for 800 coins (80 coins per unit of peanuts).
Nachos Requires 2 olive oil, 2 corn flour, and 2 cheese. Ready in 4 hours. Sold for 6400 coins (80 coins per unit of nachos).
Veggie Snack Requires 1 broccoli, 1 carrot, 1 celery, and 1 grape tomato. Ready in 1 hour. Sold for 2400 coins ( 60 coins per unit of veggie snack).
Sunflower seeds: Requires 2 sunflowers in storage. Ready in 1 hour. Lot sells for 1200 coins (120 coins per unit).
Honey popcorn: Requires 2 corn and 1 honey jar in storage. Ready in 1 hour. Lot sells for 2000 coins (200 per unit).
Sans huile d'Olive..tu pourras rien mettre en route dans ton "Snack factory" comme dans d'autres usines qui utilisent l'huile d'Olive
Reply With Quote
  #3  
Old Nov 07 2010, 11:54 AM
JOSIANE55 JOSIANE55 is offline
 
Join Date: Dec 19 2009
Location: Belgium, Ceroux Mousty
Posts: 46
Default

Merci bcp - je sais maintenant pourquoi cela ne fonctionnait pas
__________________




Josiane
Reply With Quote
  #4  
Old Nov 07 2010, 04:56 PM
Dany_64's Avatar
Dany_64 Dany_64 is offline
 
Join Date: Sep 02 2009
Location: Suisse - Genève
Posts: 636
Default

Re-moi Josiane..

Y a pas de soucis, le forum est là pour aider

Je te file un lien en anglais qui vient du forum anglais de Farmtown, la liste de toutes les usines complètes, avec leur ingrédients qu'il faut..

http://r1.slashkey.com/forum/showthread.php?t=314890

Bonne suite
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:33 AM.