View Single Post
  #5  
Old Aug 19 2009, 04:17 PM
Kurt Kurt is offline
 
Join Date: May 14 2009
Location: Denmark
Posts: 51
Default

Quote:
Originally Posted by Refsgaard View Post
Hej, jeg har prøvet at få blomster til at være på en tønde, men hver gang kommer den til at stå bag ved tønden, er der måske en der også har haft det problem som kan hjælpe mig med en ide til hvad jeg skal gøre, syntes selv jeg har prøvet alt..
Håber en eller flere har en ide.
Ulla
Ja, - det kan nok stadig lade sig gøre...

Sæt tønden på det sted den skal være.. - klik så på HIDE så tønden er skjult og efterlader en rød firkant

Anbring en dirt path på den røde firkant og anbring blomsten, gerne en der er sprunget ud...

Reload spillet og du har forhåbentlig en blomst i tønden... - fjern til sidst dirt pathen

P.S. Jeg prøvede på et sted hvor jeg har en waggon... - skjulte denne og brugte pladsen som legested... vupti havde jeg en fin rød rose på ladet af waggon'en da jeg reloadede *LOOOOL*



Billede følger... - fulgte, - se ovenfor..!

- Og her er så tønden med blomsten i... - den synlige dirt path ved bunden af tønden fjernes nemt...


- efter at waggon'en er skjult (og rosen blev rykket en "tand" opad på tønden) ...

UPDATE..! Det lykkedes mig at få anbragt 2 roser på bagerste del af waggon'en... - den forreste del af ladet nægter at blive brugt til formålet...

Happy farming..!
__________________

Click the pic to visit Kurt's Farm

Level 58 - soon 59

Last edited by Kurt; Aug 19 2009 at 05:29 PM.
Reply With Quote